topbella

Thursday 1 September 2011

Raya Kedua


Hari kedua  barulah berjalan ke rumah saudara mara..
Saya and family ke Pekan and beraya di rumah uncle saya and aki..
Aki tu actually, dad saya punyer uncle.. kiranya aki saudara la..
Antara  4 beradik, cuma aki ni sahaja yang tinggal..
Aki saya yang betul-betul punya dah meninggal lamaaa since i was very very young..
Tak sempat nak kenal pun..
Aki saudara ni, adik arwah my grandpa..
Even dia dah berusia 91 tahun, still lagi kuat dan tidak memerlukan bantuan sesiapa untuk berjalan sendiri..
Riuh rendah rumah aki bila kami beraya.. mana tak nya..

Cucu cicit bertandang.. Itu belum semua..

Kalau semua, alamatlaa rumah aki tu..
Sebelum balik, we all sempat snap gambar dulu..
Before this tak pernah pun..
Jadi Raya tahun ni, saya grab la peluang yang ada.. ^^








Sebelah petangnya pula, saya ke rumah Kak Eda..
Dah lama tak berjumpa..  Lepas habis kursus, masing-masing busy dengan LI..
Kak Zura pun ada sekali.. semakin bergaya..
Then, beraya ke rumah Mr Sharif pula..
Dapat la tengok gitaris kumpulan Massa..
Hadeh.. wife dia cantik betul.. berpurdah..

Kebetulan ~


Walau apapun, saya tetap vote massa ~ :D



0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!