topbella

Wednesday 6 April 2011

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Emm.. where should i start first..? okay.. let me introduce myself.. my full name is R.M.R .. dah sedia tahu kan..? currently staying in Kuantan Pahang.. asal pun memang dari Pahang.. dan sekarang ni saya sedang mengikuti kursus di Kuantan Pahang jugak.. Banyak benor le Pahang nyer.. hehe.. saya ni seorang yang agak ceria.. agak SENSITIF.. and for those yang tak pernah kenal saya atau pun yang baru pertama kali mengenali saya, confirm akan labelkan saya ni seorang yang pendiam.. but in fact.. i’m a talkative person! I can be a good listener and jangan risau coz saya akan simpan rahsia anda sebaiknya.. aha, saya ni seorang yang mudah gelabah.. kalau ada something yang mengejut or terkejut, cepat jer panik! hehe.. saya seorang yang agak peramah jugaklah.. FRIENDLY.. kalau tak segan, jadi lah kawan saya ye.. perkara yang paling, sangat, amat, saya suka is bilamana tak ada perkara yang perlu saya buat.. hahaha.. it means that i’m quite lazyyyy.. hehe.. emm apa lagi ye.. actually saya memang tengah sangat-sangat kekeringan idea.. excited nak berblogging pun ye jugak ni sampai idea tak nak keluar langsung.. apa-apa pun, enjoy your reading.. wait for the next post.. tq..  :)

0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!