topbella

Saturday 23 April 2011

Everythings..


Assalamualaikum.. 

Lamanya tak jenguk rumah saya ni.. kali ni nak story apa yer..

Okay, firstly nak cakap saya dah jumpa penutup broadband saya.. terselit bawah katil laa.. hehe.. tak tahulah macam mana benda tu boleh ziarah bawah katil saya tu.. pelik, pelik..

Second, saya dah dapat result Ujian Trengkas Selasa lepas.. 1 paper lulus.. (^_^) and satu lagi failed.. (-_-) tapi boleh repeat yang gagal  tu nanti.. :)

Hari Khamis baru ni, saya ada Ujian Percubaan Komputer, Power Point.. mengejut! Haha.. memang tak boleh buat.. Kak Eda and Kak Dijah punyalah expert.. hadei.. memang nak kena belajar dengan mereka-mereka itu.. hehe..

Semalam saya tak ada kuliah, cuma datang sekejap untuk kuliah menaip berkomputer.. syok jugak.. hehe.. kuliah Pentadbiran Pejabat and Akaun tak ada sebab senior saya ada final exam.. jadi CF tak nak ada gangguan.. lagipun group saya memang sangat bising.. pada group 4 2010, goodluck semua.. cayok! cayok!

Em harini saya ada Bengkel Persediaan Menghadapi Temuduga dan Alam Pekerjaan.. dapat la banyak input dari penceramah, Dato’ Sharif Zaimi Bin Abu Hashim.. abang lecturer saya, En Sharif Zafar.. General Manager Jabatan Telekom tuu.. 

Apa lagi yer...

Oh ya, hari Isnin and Selasa ni saya ada Ujian Komputer untuk Power Point.. actually tak study apa pun lagi.. hehe.. that’s why Trial tak boleh buat.. hadeii.. kalau ada penyakit M ni memang la.. satu kerja tak jalan.. ‘malas’ ‘menangguh’ ‘mengantuk’ .. (dangerous diseases) haha.. bila buka buku sure malas+mengantuk.. but bila buka ‘muka buku’ cerah bijik mata.. heh heh hehhh..

Tomorrow saya ada kuliah tambahan komputer.. persiapan terakhir before ujian this Monday.. hari last la nak tanya CA banyak-banyak.. hehe..

What else...

Ha, saya baru buat akaun twitter.. susah payah CF mengajar macam mana nak tweet orang.. maklumlah saya ni buta IT.. uh uh.. siapa yang ada twitter boleh follow follow lah yer.. :)

Itu saja lah untuk kali ni.. sekian terima kasih.. :)

0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!