topbella

Tuesday 19 April 2011

Misplaced..

Assalamualaikum.. morning..

Hari ni mood tak elok.. penutup broadband hilang ntah ke mana.. eish.. memangla perkara kecik.. tapi saya tak boleh la benda hilang-hilang ni.. rasa nak mengamuk jer bila cari tak jumpa.. pelik sebenarnya.. hilang depan mata tu.. bukan tempat lain.. semalam sebelum pergi group activity, saya online.. rasanya saya letak penutup broadband tu dekat depan mata je.. masa saya nak keluar tu, saya shutdown then terus pergi.. broadband tu still melekat pada lappy.. petang tu saya balik saya online kejap.. dah nak maghrib saya pun nak shutdown laa.. time cabut broadband, i noticed that penutup tu dah tak ada.. cari-cari tak jumpa.. ya Allah.. macam mana boleh tak ada ni.. eeeiii.. habis satu bilik saya cari benda alah tu.. bawah meja, dalam laci, dalam buku, habis semua saya selongkar.. tak jadi kerja sekejap semalam.. hadeii.. saya tak suka sungguh kalau hilang dia tak nak bagi jumpa balik.. hairan jugak.. anda-anda semua pelik tak..?? eish.. macam mana boleh hilang.. ada kaki ker penutup tu, boleh merayap tempat lain sampai saya cari pun tak jumpa.. mesti ada terselit kat mana-mana.. emm.. jangan cakap............. ouh tak-tak.. tak mungkin.. tak kan ada ‘benda’ nak main sorok-sorok plak.. ish.. susah hati dah saya ni cari benda tu tak jumpa.. rosak mood pagi.. rosak mood satu hari ni.. aaaaaaaaaaaaaaa~~~ okay la.. saya ada kuliah trengkas pulak pukul 9 ni.. anda semua tolong saya cari ek.. make sure saya balik nanti penutup tu dah ada kat atas meja saya ni..(hahahahahhhh..)
 
Tata~

0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!