topbella

Friday 8 July 2011

FerreRor RoCheR ~



Assalamualaikum..

Baru sekejap tadi saya singgah ke IPM kerana ada sedikit urusan..
Terubat jua kerinduan pada CF, CR dan suasana di IPM..
Katanya CF tak berapa sihat.. Tapi tadi alhamdulillah, nampak ceria je..

Sempat juga lah saya mendengar tarbiyah terakhir dari CF untuk kali ni sebelum mula praktikal nanti..
Banyak juga input untuk saya hari ni.. Terima kasih CF..
Seperti biasa CF memang akan memberikan satu kesedaran untuk dimuhasabahkan..
Saya akan ingat apa yang CF ‘BEBEL’ kan.. :)

Ok habis muqadimah..

Ceritanya hari ni, waktu saya nak balik, dari jauh saya dah ternampak ada sesuatu atas kereta saya..
Sambil berjalan saya memikir, apa benda la atas tu..
Saya sangkakan ada makhluk Allah yang agak kurang sopan membuang sampah atas kereta saya tu..
Maklumlah, hari ni hari jumaat.. Ramai kaum adam ke masjid.. Mungkinla ada yang buntu sebab tak jumpa cari tong sampah ke kan.. Jadi Kancil saya la yang menjadi mangsa keadaan..

Rupa-rupanya..

Salah betul sangkaan saya.. memang nampak dari luarannya seperti sampah..
Semakin dekat saya dengan kereta, baru lah nampak.

Sebuah bungkusan kecil.. Dibalut dengan tisu sahaja..
Pada bungkusan tu ada dilekatkan sticker..

‘Gift From EM’

Ohh.. Dari seorang hamba Allah yang saya kenali.. hehe..
Thanks to him.. nampak comel je bungkusan tu walaupun balut dengan tisu..
Saya pandang juga sekeliling kot-kot dia still ada dekat-dekat dengan area tu..
But rasanya tak ada dah kot..

Saya belek juga gift tu.. nampak dari luar tisu tu, macam kuih or muffin kecil kot..
Sah.. memang sah dah..

Sampai di rumah, memang sah sangat saya salah.. hehe..
Sekali buka, Ferrero Rocher laaa ~

Suka nya dapat chocolate mahal.. Walaupun 2 biji je..
Ceee.. tak bersyukur betul laa saya ni.. (^_^)
Apapun, terima kasih to Mr M ~
Ada rasa keanehan dan kepelikan sedikit di situ..
Tak kisahlah.. asalkan saya dapat chocolate..
Thanks again ~




Inilah gift tu..



















Tapi best juga kalau dapat yang macam ni..













Tak pun macam ni ke..








Ataupun yang macam ni..




 wahhh ~ Ini sudah lebihh.. hehe..








0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!