topbella

Tuesday 12 July 2011

My First Day




Assalamualaikum..

Hari ni bermula la tempoh praktikal saya di MUIP ni.. Pagi-pagi lagi saya dah sampai ke MUIP untuk lapor diri..
Mom and dad pun follow sekali.. Tak harap kononnya saya drive jejauh..
Padahal Pekan je pun.. Tak la jauh mana kalau setakat nak drive sengsorang tu..

Lepas dah masuk barang dalam kuarters kat sini and berkenalan dengan staff yang ada dekat bahagian admin tu, saya pun memulakan la ‘tugasan berat’ saya..

‘Tugasan memerhati orang lain buat kerja’

Berat sesangat kan tugasan saya tu? Hadeh..
Yang tu yang tak tahan tu.. just imagine, dari pagi masuk office until 5 pm, tak ada kerja apa pun untuk saya..
Memang seronok tak ada kerja and goyang kaki ni (BERSIKAP JUJUR YER) but saya rasa tak senang la..
Nak pergi menyibuk dekat meja staff lain takut mengganggu they all buat kerja.. Semua nampak kebizian..

Jadi tinggallah saya terkontang kanting tanpa arah tujuan..

Sigh ~ boring nyer..

Kata Kak Yan, baru-baru masuk memang tak ada kerja.. lagipun course saya susah sikit.. Nak jalan-jalan tengok unit lain pun terasa la sangat segannya.. (~_~)

Emm.. Emm.. Emm.. Redha jela dieyaa ~

Malam ni rasa penat sangat.. Penat duduk saja..

Esok entahla macam mana.. Harapla ada je kerja untuk saya.. Amin.. Tak mau duduk jeeee ~

CF tolonggggg~ ~ ~















0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!