topbella

Monday 26 September 2011

Keluarga IPM



Selama hampir tiga bulan terpisah, akhirnya saya kembali bertemu dengan lecturers saya yang sangat amat dirindui.

Cik Farizan a.k.a CF..
Cik Adawiah a.k.a CA..
And..
Encik Sharif a.k.a ES..

Terjadilah gathering yang tidak seberapa nak jadi antara kami..
Tidak lupa juga kepada junior-junior saya di IPM yang turut serta bersama-sama kami..

K2 and K3..

Kebetulan Encik Sharif mengadakan open housenya yang tak berapa nak open..

Jadi kami bertemu la bermata-mata di rumah sir..
 Rindu gila. Ohh..

Bak kata Axl’s..

“Andai dapat, ku undurkan putaran dunia..”

Terasa seperti saya ingin kembali menjejak kaki ke IPM buat kali kedua.
Dan ingin saya mengulangi saat-saat indah seperti dulu kala.. adesss.. meraban dah ni.







Ouh.. Ayahanda dan Bonda-bonda ku ~




Saya sayang Bonda berdua !




Junior-Junior ku merangkap Adik-Adik ku.. Study hard yer.. 





0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!