topbella

Friday 4 November 2011

Allah Lebih Tahu



Assalamualaikum.

First of all, saya ingin tegaskan disini bahawa..
This is my blog.
Saya yang mewujudkan blog ini.
Dan saya adalah owner kepada blog ini.
If you’re not satisfy with my writing,
I’m very glad to greet you this :-

“THANKS FOR VISITING, I’M VERY GLAD IF YOU LEAVE THIS BLOG NOW.”

“PLEASE DO NOT VISIT AGAIN. THANK YOU. :)”

Kalau rasa tak malu tu visit la lagi ye.
You nak terasa?
Ouh.. cukuplah saya menjaga perasaan saya sendiri..
Saya tak berani complain depan-depan?
Hmm.. ini inisiatif saya untuk mengelakkan peperangan mulut.

Kalau you punya cara adalah dengan menyakitkan hati orang, terang-terang depan orang lain, means, memalukan that one depan orang, silakan.

Ini cara saya. Nak memutuskan silaturrahim senang sangat.
Tapi tak nak la kan.
So, better macam ni. Kalau nak terasa, terasa la. Who cares?

Allah lebih tahu.




04 November 2011
Pekan, Pahang.







0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!