topbella

Friday 15 April 2011

Vokalis Okay

Petang tadi, tengah belek-belek paper Metro Jumaat, 15 April 2011, tiba-tiba terbaca dekat ruangan Rap..

Aku Kembali
 Jereen

Penyanyi utama Okay muncul selepas 14 tahun.





Pana saya kejap.. ouhh.. ini dia rupanya vokalis kumpulan Okay.. sebelum ni saya tak kenal pun.. tahu kumpulan ajer.. antara band yang bawa lagu slow rock 90 an dulu-dulu.. saya memang obses dengan lagu rock jiwang ni.. and penyanyi nyer sekali.. tapi saya tak pernah tahu pun siapa orang dia.. kalau kumpulan yang famous-famous tu tahu lah.. kalau nama kumpulan tu pelik jer memang saya tak tahu.. tahu dengar lagu jer.. dengar suara..  hehe.. tapi tak kisah lah.. yang penting lagu lama ni best! Layan~

Nazrin Ahmad.. ni nama penuh dia.. mesra dipanggil Jereen.. oo.. dia and kumpulan dia ni dulu popular dengan lagu Ku Relakan Dikau Pergi.. wah~ saya memang minat giler dengan lagu tu.. sedih! Kalau hayati lirik dia boleh menangis.. kumpulan Okay ni dah berpecah tahun 2000.. ohh.. 

Sekarang Jereen ni muncul balik dengan album Aku Kembali.. dalam metro ni tulis, album ni menggambarkan Jereen yang kembali semula setelah lama menyepi.. 14 tahun tu.. lama jugak.. hmm.. ada lagu baru la.. boleh la start cari album tu nanti.. haha..

Emm.. Jereen ni ada nyatakan harapan dia nak bersama dengan kumpulan Okay balik kalau diberi peluang.. moga-moga tercapaila harapan dia.. 

So, to Jereen, welcome back.. :)


0 comments:

Hello there !

I'm Dieyaa. Welcome to my blog!